A Continental már második éve indít országos figyelemfelhívó kampányt, hogy a balesetveszélyes viselkedésformák és a lehetséges következmények bemutatásával fejlessze a közlekedésbiztonságot a hazai utakon.
A vállalat ezúttal arra hívja fel a figyelmet, hogy a szülők vezetési szokásai közvetlen hatással vannak gyermekeik jövőbeli közlekedési kultúrájára – sok esetben a rossz beidegződéseket, veszélyes viselkedést akaratlanul is továbbörökítve.
Ahogy mi közlekedünk, úgy fognak a gyerekeink is
A kampány fókuszában azok a mindennapi közlekedési szabálytalanságok állnak, amelyek a szülők számára sokszor már észrevétlen, megszokott rutinná váltak. Azonban a gyerekek – akik „szivacsként” szívják magukba szüleik viselkedését – ezeket a mintákat is továbbviszik. Így a rossz példák fennmaradása hosszú távon is veszélyt jelent a közlekedés biztonságára. Főként azért érdemes szembesíteni a közlekedőket a rossz közlekedési szokásaikkal, mert ezek gyakran olyan természetesek, hogy már észre sem veszik őket: az agresszív vezetési stílus, a buszsáv szabálytalan használata vagy a volán mögött is előkerülő okostelefon pedig éppen ilyen gyorsasággal válnak normálissá a mögöttük utazó gyermekek számára.
„A gyerekek elsősorban a szülői mintákon keresztül ismerik meg a körülöttük lévő világot – nem csak otthon, hanem az utakon is. Ha ők azt látják, hogy a közlekedési szabályokat rugalmasan értelmezzük, vagy figyelmetlenek vagyunk, akkor ezt fogják természetesnek tekinteni. Éppen ezért szeretnénk minden szülőt emlékeztetni: a felelősségünk túlmutat saját biztonságunkon, hiszen a következő generáció jövőjét formáljuk a példamutatásunkkal”
– Horti-Dávid Adrienn, a Continental délkelet-európai regionális marketingmenedzsere.
A rádióban és óriásplakátokon is találkozhatunk a fontos üzenetekkel
A Continental legújabb közlekedésbiztonsági kampánya több csatornán keresztül szólítja meg a közlekedőket. A reggeli és esti csúcsforgalomban futó, útinformnak „álcázott” rádióhirdetésekben gyerekhangok szembesítik a hallgatókat szüleik – számukra normálisnak tűnő – káros vezetési szokásaival, míg Budapest forgalmas csomópontjaiban óriásplakátok figyelmeztetnek a veszélyes viselkedésformák továbbörökítésére. Októbertől digitális felületeken is találkozhatunk a figyelemfelkeltő üzenetekkel, melyek elkészítésében a Bold kreatív ügynökség is közreműködött.
A Continental innovációi révén hosszú évek óta szolgálja a biztonságos közlekedést, mostani kampánya pedig emellett arra is emlékeztet, hogy a balesetmentes autózás a mindennapi döntéseinken is múlik. A vállalat ennek keretében arra buzdítja a szülőket, hogy felelősségteljes magatartással, jó mintát adva járuljanak hozzá a közlekedésbiztonság javításához Magyarországon – a mostani és a jövő generációi számára is.
Hangolódj rá! További friss híreket talál az 1music.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!