2025. november 8-9-én újra Budapestre érkezik a Sneakerness Fesztivál. A sneaker- és streetwear-kultúra legfontosabb európai eseménye ezúttal az MTK Sportparkban kerül megrendezésre.
A SPAR Magyarország idén is kiemelt partnerként vesz részt a rendezvényen, sportos kihívásokkal, menő nyereményekkel és a modern QUICK & EASY konténerüzletével várva a látogatókat.
„A Sneakerness közönsége azok közül a fiatalok közül kerül ki, akik a legnyitottabbak az újdonságokra, az innovációra és az önkifejezésre. A legfrissebb kutatásaink is azt mutatják, hogy a Z generáció egyre közelebb érzi magához a SPAR-t: szerethetőnek, figyelmesnek és laza márkának tartják. Ezen a rendezvényen nemcsak megszólítjuk, hanem meg is hallgatjuk a résztvevőket – inspirációt merítünk abból, hogyan gondolkodnak, és hogyan kapcsolódnak a mindennapi márkaélményekhez”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR megjelenésének középpontjában idén is az innováció és a kényelem áll: a kültéren felállított QUICK & EASY konténerüzlet a fesztiválon is a megszokott SPAR árakon kínál frissítő italokat, szendvicseket, salátákat és a fiatalok kedvenc snackjeit – például Black Death savanyú cukrot, Smoki Wow édességet, True Dates aszalványokat és bubble teát is. A konténerüzletben lesz először elérhető a Scrub Daddy sneaker-ápoló csomag, amely kifejezetten a streetwear-rajongók számára összeállított, csak a SPAR és INTERSPAR hálózatában kapható újdonság.
A SPAR több helyszínen is gondoskodik a látogatók kényelméről és szórakoztatásáról: a beltéri chill zónában csocsó és pihenősarok várja a megpihenni vágyókat, valamint egy 60 négyzetméteres pop-up focipálya biztosít sportos kihívásokat. Itt a legszerencsésebb résztvevő egy Sallai Roland által aláírt Galatasaray-mezzel térhet majd haza. A konténerüzlet mellett felállított darugép pedig izgalmas játékra csábít, ahol menő ajándékok – streetwear termékek, cipő, AirPods – is gazdára találnak. A fesztivál második napján a Győri ETO FC két játékosa, Megyeri Balázs és Schön Szabolcs is a SPAR-focipályára érkezik: egy tengo meccsel és közös fotózással egybekötött bemutató teszi még emlékezetesebbé a programot.
A vállalat részvétele a Sneakernessen túlmutat a márkaépítésen: a cél a fiatal generációval folytatott párbeszéd, amelyben a sport, az egészségtudatos életmód, az önkifejezés és az innováció természetes módon találkozik. A konténerüzlet a gyors és kényelmes vásárlási megoldásokat, a focipálya pedig a mozgás örömét és a kitartást szimbolizálja – mindazt, ami a SPAR számára is alapérték. A SPAR Magyarország a sneaker- és streetwear-kultúra egyik legfontosabb hazai találkozópontján is azt nyújtja, amit a fiatalok értékelnek: gyors, trendi és élményalapú márkakapcsolódást.
További friss híreket talál az ipar4.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!







































