péntek , 7 november 2025
Kezdőlap Gazdaság SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
Gazdaság

SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények

6

2025. november 8-9-én újra Budapestre érkezik a Sneakerness Fesztivál. A sneaker- és streetwear-kultúra legfontosabb európai eseménye ezúttal az MTK Sportparkban kerül megrendezésre.

A SPAR Magyarország idén is kiemelt partnerként vesz részt a rendezvényen, sportos kihívásokkal, menő nyereményekkel és a modern QUICK & EASY konténerüzletével várva a látogatókat.

„A Sneakerness közönsége azok közül a fiatalok közül kerül ki, akik a legnyitottabbak az újdonságokra, az innovációra és az önkifejezésre. A legfrissebb kutatásaink is azt mutatják, hogy a Z generáció egyre közelebb érzi magához a SPAR-t: szerethetőnek, figyelmesnek és laza márkának tartják. Ezen a rendezvényen nemcsak megszólítjuk, hanem meg is hallgatjuk a résztvevőket – inspirációt merítünk abból, hogyan gondolkodnak, és hogyan kapcsolódnak a mindennapi márkaélményekhez”

– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR megjelenésének középpontjában idén is az innováció és a kényelem áll: a kültéren felállított QUICK & EASY konténerüzlet a fesztiválon is a megszokott SPAR árakon kínál frissítő italokat, szendvicseket, salátákat és a fiatalok kedvenc snackjeit – például Black Death savanyú cukrot, Smoki Wow édességet, True Dates aszalványokat és bubble teát is. A konténerüzletben lesz először elérhető a Scrub Daddy sneaker-ápoló csomag, amely kifejezetten a streetwear-rajongók számára összeállított, csak a SPAR és INTERSPAR hálózatában kapható újdonság.

A SPAR több helyszínen is gondoskodik a látogatók kényelméről és szórakoztatásáról: a beltéri chill zónában csocsó és pihenősarok várja a megpihenni vágyókat, valamint egy 60 négyzetméteres pop-up focipálya biztosít sportos kihívásokat. Itt a legszerencsésebb résztvevő egy Sallai Roland által aláírt Galatasaray-mezzel térhet majd haza. A konténerüzlet mellett felállított darugép pedig izgalmas játékra csábít, ahol menő ajándékok – streetwear termékek, cipő, AirPods – is gazdára találnak. A fesztivál második napján a Győri ETO FC két játékosa, Megyeri Balázs és Schön Szabolcs is a SPAR-focipályára érkezik: egy tengo meccsel és közös fotózással egybekötött bemutató teszi még emlékezetesebbé a programot.

A vállalat részvétele a Sneakernessen túlmutat a márkaépítésen: a cél a fiatal generációval folytatott párbeszéd, amelyben a sport, az egészségtudatos életmód, az önkifejezés és az innováció természetes módon találkozik. A konténerüzlet a gyors és kényelmes vásárlási megoldásokat, a focipálya pedig a mozgás örömét és a kitartást szimbolizálja – mindazt, ami a SPAR számára is alapérték. A SPAR Magyarország a sneaker- és streetwear-kultúra egyik legfontosabb hazai találkozópontján is azt nyújtja, amit a fiatalok értékelnek: gyors, trendi és élményalapú márkakapcsolódást.


További friss híreket talál az ipar4.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

6 ok, amiért ez a szakma az AI korában is keresett

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő...

Megértéstől az irányításig: így modellezik a járványokat a magyar kutatók

Elsőre kevés dolog tűnik távolibbnak egymástól, mint egy influenzavírus és egy önvezető...

Nagyon rákaptak a TBSZ-re a kisbefektetők – rekordszinten a befektetések értéke

Egyetlen év alatt több mint 38 százalékkal emelkedett a pénzügyi szolgáltatóknál vezetett...

Fontos változás az OTP Banknál: októbertől kombinálható lesz az Otthon Start és a falusi CSOK

Az OTP Bank októbertől a falusi CSOK-ot is engedi igényelni az Otthon...