Ma már számtalan cég, bank kínál bankkártya-elfogadó szolgáltatásokat. Ezek között azonban a gyakorlatban hatalmas különbségek lehetnek, amelyeket elsőre nagyon nehéz felfedezni, mivel csak idővel kerülnek felszínre, például az első hónap után. Vállalkozóként azonban nem igazán tehetjük meg, hogy kísérletezgetünk, így felmerül a kérdés, hogy mire kell figyelni a választás során?
Több szempontra is figyelni kell a folyamat során
Egyáltalán mitől lesz jó egy fizetési szolgáltató, valamint milyen különbségekkel találkozhatunk? Üzletenként is eltérhetnek az egyes igények, továbbá arra is figyelni kell, hogy az ügyfelek, vevők számára is kényelmes legyen a szolgáltatás használata. A BizPay segítséget nyújt a helyes módszer megtalálásában. Fontos, hogy a folyamatot nem szabad elkapkodni és a legelső ajánlatra lecsapni, mivel hosszú távra keresünk megoldást.
A megfelelő döntés hozzájárul a vállalkozás, az üzlet és a bevétel dinamikus növekedéséhez is. Az elektronikus fizetés nagy fellendülése a pandémia időszakára vezethető vissza, ami alaposan és véglegesen megváltoztatta az emberek vásárlási szokásait. Ha 2020-ig valakinek nem volt elektronikus fizetési megoldása, mostanra már mindenképpen rendelkezik (legalább) eggyel. A kialakult rendkívüli, szélsőséges helyzet miatt nem is lehetett mást választani, különben a vásárlók máshova mentek elkölteni a pénzüket.
Meglévő és új vállalkozás esetében is fontos megvizsgálni az ügyfelek vásárlási szokásait. Ez alapján lehet eldönteni, hogy mégis melyik lesz a megfelelő szolgáltatás. Fontos, hogy az ügyfél igényeit tartsuk szem előtt, mivel a súrlódásmentes fizetési élmény a valódi cél.
Boltban és webáruházban történő vásárlás
Természetesen mindkét esetben teljesen más megoldásra van szükség. Ha boltban vásárolunk, akkor egy POS segítségével történik a fizetés. Ez a Point of sale rövidítése, ami azt jelenti, ahogy a neve is utal rá, a vásárlás ott helyben történik, azonnal. Az ügyfél is azt várja el, hogy pár másodperc alatt, biztonságosan és fennakadás nélkül végbemenjen a tranzakció.
Webáruházaknál már más módszerre van szükség. Itt a biztonságon van a legnagyobb hangsúly, mivel a mai napig még nagyon sokan félnek az online vásárlástól. A virtuális teret még mindig fenntartásokkal kezelik, amivel nincs probléma, hisz jobb óvatosnak lenni, de erre az elvárásra a webshopoknak is fel kell készülni.
A megfelelő szolgáltatóval minden probléma megelőzhető
Függetlenül attól, hogy egy fizikai eszközre, terminálra van szükség, vagy a biztonságos online fizetést kell megoldani, érdemes olyan szolgáltatót keresni, ami mindegyikre rendelkezik stabil és megbízható módszerrel. Ma már egyszerűen kérhetünk ajánlatot és olyan globális szereplők szolgáltatásait vehetjük igénybe, mint amilyen a Worldline is.
A legfontosabb, hogy minél alaposabban tájékozódjunk a végleges módszer kiválasztása előtt.
Szenvedélyünk a szabadidő – További friss híreket talál a Passzio.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!